Treasure Hunt Bucharest este un eveniment organizat de LSAC, ce are ca idee centrală străbaterea străzilor din București într-o vânătoare de comori menită să ofere studenților atât posibilitatea de a petrece o zi unică, presărată cu aventură și voie bună, cât și de a cunoaște Bucureștiul din altă perspectivă.
Provocările au început încă din săptămâna 10-14 octombrie, perioadă în care studenții au fost îndemnați să își testeze agerimea și să se pregătească pentru ziua evenimentului, printr-o serie de coduri și puzzle-uri ascunse în diferite materiale promoționale din mediile online și fizic. Aceste easter-egg-uri au fost în număr de 8, printre care se numără: portretul primului Doctor Who ascuns în flyer, codul morse ascuns pe afiș, un cod ASCII ascuns în jocul de șotron din videoclipul de prezentare, etc. Această provocare a avut reacții peste așteptări, la activitate implicându-se 92 de persoane.
Punctul culminant a fost reprezentat de ziua evenimentului, 22 octombrie, ediția de anul acesta aducând împreună 350 de participanți și 80 de voluntari pe Stadionul Rapid-Giulești, având parte de o festivitate de deschidere memorabilă și emoționantă pentru toți cei prezenți. În urma discursului echipei de organizare la ora 12:00, s-a dat start concursului, fiecare echipă pregătindu-se să rezolve ghicitorile și să gândească cea mai bună strategie spre câștig.
Competiția a constat în deslușirea a 12 ghicitori de dificultate diferită dată atât de greutatea rezolvării în sine, cât și de distanța dintre centrul capitalei și locație. De asemenea, echipele au avut opțiunea de a primi puncte bonus prin rezolvarea provocărilor de la checkpointuri.
Plusul de culoare a fost dat de tema evenimentului, și anume Time Travel, care s-a reflectat în ghicitori, provocări și aplicație. În ceea ce privește aplicația, design-ul acesteia se modifica o dată la jumătate de oră, fapt ce influența și demersul evenimentului: fiecare locație avea disponibile câte două provocări, una de trecut și una de viitor, cărora le corespundea un design din aplicație. Astfel, în cadrul jocurilor, participanții au avut de rezolvat o problematică în maniera indicată de aplicație (trecut / viitor), având și posibilitatea de a le alege pe amândouă. Provocările au antrenat agerimea, creativitatea și simțul artistic și sportiv al participanților prin căutarea de coduri, reproducerea de melodii, realizarea unor constelații sau a unor poze cu diferite obiecte din jurul lor.
În ceea ce privește ghicitorile, referințe precum războaiele din istorie, zeii greci, artiști populari, generali romani și coduri din jocurile video, au făcut legătura dintre tematică și locațiile alese, printre care se numără: Scările fericirii, Monumentul Ostașului Necunoscut, Tribunalul București, Parcul Cișmugiu și multe altele atât populare, cât și necunoscute.
Premiile și buna desfășurare a evenimentului nu ar fi fost posibile fără spirjinul oferit de către sponsorii și colaboratorii noștri, Fast Electric, Nala, care a adus un plus de prospețime și culoare, Museum of Senses și Teatrul Evreiesc de Stat, care au stimulat simțurile fizice, dar și artistice ale căștigătorilor prin invitațiile la muzeu și piese de teatru, LockedIn și LaserTag Arena, care au reamintit că distracția nu se oprește aici, potrivindu-se cu conceptul evenimentului nostru.
Una dintre veștile primite cu entuziasm a fost sponsorizarea magazinului HATZ Shop, produsele marca Dorian Popa oferind personalitate premiilor noastre, stârnind totodată interesul participanților pentru câștig.
Bunăstarea concurenților a fost asigurată cu sprijinul sponsorilor PepsiCo și Shaormeria Băneasa, aceștia bucurându-se de gustări, sucuri și o shaorma delicioasă pentru a intra în competiție cu forțe tari.
De asemenea, pentru că Treasure Hunt încurajează studenții să cunoască Bucureștiul și să se bucure și de peisaj în goana către checkpoint-uri, sponsorul nostru Lime a venit cu metoda perfectă, oferind curse gratuite cu trotinetele electrice.
Systematic, companie producătoare de software și sisteme, a fost alături de noi în ziua evenimentului și ne-a vorbit despre ceea ce fac ei tocmai la sediul lor, una dintre locațiile din cadrul evenimentului.
Ținem să mulțumim și sponsorului nostru FC Rapid București pentru ocazia de a avea o festivitate de deschidere aparte, care sigur va rămâne în memoria tuturor, marcând evoluția concursul.
Astfel, Treasure Hunt Bucharest 2022 a îmbinat și de această dată aventura, distracția, deslușirea misterelor și descoperirea capitalei într-o atmosferă deosebită, ce ne-a purtat pe toți pe aripile trecutului și viitorului.