Vrei sa fii membru ?

Inscrie-te

LOGIN EMAIL

LOGIN EMAIL

LOGIN WORDPRESS

LOGIN WORDPRESS

LOGIN APLICATIE

LOGIN APLICATIE

Responsabilul de serie se duce la profesorii de curs pentru a afla ce preferinţe au în privinţa planificării examenelor. După ce o realizează împreună cu ceilalţi şefi de grupă, se duce cu ea la profesori ca s-o semneze, iar apoi o duce la secretariat.

Da, atâta timp cât este bună/bine argumentată. Puteţi să o propuneţi la şedinţa sau să vorbiţi cu cineva din conducere şi cu siguranţă veţi fi susţinuţi.

Noi avem săptămânal o şedinţă generală care durează în jur de o oră. Fiecare departament îşi va mai face propria şedinţă în funcţie de volumul de muncă pe care îl are (şedinţele de deparament pot să nu fie în fiecare săptămână). Fiecărui voluntar i se dau anumite sarcini, dar dacă aveţi o perioadă mai grea nu este nicio problemă. Trebuie doar să anunţaţi din timp şi o să vă preia altcineva activitatea. De asemenea, în sesiune nu sunt şedinţe şi de cele mai multe ori nu sunt nici lucruri de făcut care să nu poată aştepta până la sfârşitul sesiunii.

În cadrul oricărui ONG veţi deveni mai responsabili, veţi putea căpăta experienţă fără să vă fie teamă că în cazul în care ceva iese prost veţi fi aspru pedepsiţi. În funcţie de departamentul în care sunteţi, vă veţi dezvolta anumite abilităţi. Spre deosebire de o organizaţie a universităţii, care este în general mai mare, în organizaţia facultăţii puteţi învăţa mai rapid, deoarece proiectele nu sunt făcute la nivel internaţional şi nu necesită implicarea a unui număr foarte mare de oameni. Astfel, la noi fiind mai puţini voluntari, nu este o concurenţă atât de mare pentru obţinerea unor task-uri mai interesante (cu siguranţă intraţi într-un ONG şi pentru a coordona diverse activităţi, nu doar pentru a fi forţa de muncă).

Completaţi formularul nostru online, iar apoi vă vom suna noi pentru a stabili un interviu.

La fel ca orice tineri dornici de a face voluntariat, probabil că vă doriţi să faceţi lucruri frumoase pentru alţi oameni. Dar de ce să nu îi ajutaţi chiar pe cei din jurul vostru? De ce să nu îmbunătăţiţi mediul în care învăţaţi voi? De ce să nu faceţi ceva bun pentru facultatea voastră, pentru colegii voştri?
Vreţi ca oamenii să spună că voi sunteţi cei care au reuşit să facă o schimbare majoră în bine? Asta veţi putea face doar în locul în care vă petreceţi cel mai mult timp, deoarece pentru a repara o problemă trebuie mai întâi să te loveşti de ea. Dacă vreţi să o eliminaţi cum trebuie, atunci trebuie să vorbiţi cu mai mulţi oameni care se confruntă cu ea pentru a o putea privi din mai multe perspective. De ce să căutaţi persoane cărora să le cereţi părerea în legătură cu o privinţă, când puteţi doar să vorbiţi cu prietenii voştri?
Sunteţi la cea mai bună şi cea mai grea facultate din UPB. Dacă vă duceţi la altă organizaţie din UPB veţi cunoaşte oameni din toate facultăţile, dar ei au programul mult mai lejer decât voi. De ce să vă duceţi într-un ONG în care colegii nu vă înţeleag pe deplin atunci când aveţi o perioadă mai grea la facultate? De ce să nu cunoaşteţi oameni cu aceleaşi pasiuni ca şi voi? De ce să nu vă împrieteniţi cu studenţi mai mari din facultatea voastră pe care să ştiţi că vă puteţi baza măcar pentru un sfat?
De ce să vă puneţi atâtea întrebări când puteţi veni la LSAC – liga care vă reprezintă şi în care voi îi puteţi reprezenta cu adevărat pe ceilalţi? Fiţi mândri că aţi intrat la această facultate! Faceţi ceva bun pentru cei din ea, faceţi o schimbare măreaţă, alăturaţi-vă celor ca voi! Alegeţi LSAC!

Iată câteva exemple:
– să duceţi la secretariat diverse documente: la început de an opţionalele, pozele, contractele de studii etc.
– să ţineţi legatura cu unii profesori (seminarişti) pe mail: le trimiteţi lista cu cei din grupă (in caz că v-o cer), îi intrebaţi de note etc.
– o dată pe semestru să stabiliţi planificarea examenelor pentru grupa voastră împreună cu ceilalţi şefi din seria voastră şi cu şeful de serie.

Trebuie să le spuneţi colegilor că vă doriţi să îi reprezentaţi, iar ei vă vor vota în cazul în care vă consideră potriviţi pentru acest lucru. Totul se desfăşoară în interiorul grupei/ seriei.

https://www.facebook.com/groups/acsro/

Nu. Va trebui să aşteptaţi până în anul următor.

Dacă încă nu s-a făcut repartizarea pe grupe, atunci puteţi depune o cerere în care să solicitaţi să fiţi în aceeaşi grupă. Ar fi bine să precizaţi şi motivele (sunteţi prieteni, rude, staţi împreună la cămin etc.)
Dacă s-au afişat repartizările şi sunteţi în grupe diferite, atunci va trebui să depuneţi o cerere în care să precizaţi că vreţi în grupa X, dar va trebui să găsiţi şi pe cineva care să vrea să vină de la grupa X la voi în grupă.

În general, 1/5 din studenţi sunt fete.

În principiu pentru a prinde un loc trebuie să vă duceţi până în ora 11, fiindcă altfel nu veţi avea unde să staţi toată ziua (sunt studenţi care stau până la 1-2 dimineaţa).

Aveţi un dulăpior în care să vă lăsaţi lucrurile, conexiune la internet, aer condiţionat/ căldură.

http://www.library.pub.ro/inf_utile.htm

Intraţi în holul EC, urcaţi la etajul 1 şi faceţi dreapta (o să vedeţi un hol mai lung). Mergeţi până ajungeţi să aveţi în partea dreaptă nişte scări. În acel loc veţi vedea o uşă pe partea stângă. Acolo este cantina.

Cum veniţi din Regie şi intraţi în Rectorat, veţi vedea nişte lifturi în partea stângă. Urcaţi până la etajul 5 şi aţi ajuns.

Cantina este deschisă de luni până vineri de la 10:30 la 15:30.

– ROSEdu: https://www.facebook.com/rosedu.org?fref=ts
– MSP: https://www.facebook.com/microsoft.pub.ro?fref=ts
– CCNA: https://www.facebook.com/ccna.ro?pnref=about.overview
– EAP: https://www.facebook.com/eap.ingear?fref=ts
– Girls Who Code: https://www.facebook.com/GirlsWhoCodeRO?fref=ts

http://www.upb.ro/organizatii-studentesti.html

Profesorul o să vă dea o bibliografie orientativă, dar de cele mai multe ori vă va fi suficient dacă învăţaţi ce vă predă dânsul. Dacă totuşi doriţi să vă cumpăraţi cărţile respective, le găsiţi la xerox în P5 sau în rectorat (ieşiţi mult mai ieftin dacă le luaţi xeroxate, plus că unele cărţi sunt atât de vechi încât nu se mai tipăresc).

Este recomandat ca la început să vă duceţi la toate cursurile şi abia apoi să vă decideţi la care consideraţi că este nevoie să mergeţi în continuare şi la care nu. Duceţi-vă măcar la ultimele cursuri pentru a afla din ce veţi da examen.
Făceţi-vă cât mai multe teme (de preferinţă toate) şi din timp, deoarece din ele învăţaţi cel mai bine şi tot din ele vă obţineţi punctajul pentru a intra în examen la majoritatea materiilor.
Duceţi-vă la toate seminarele şi laboratoarele, deoarece acolo veţi pune în aplicare ce aţi învăţat la curs. Nu plecaţi cu lucruri nelămurite, ci întrebaţi-vă profesorul. Nu este o ruşine dacă nu ştiţi ceva până în examen, doarece aţi venit la facultate ca să învăţaţi.
Pentru pregătirea examenelor lucraţi subiecte date în anii trecuţi (dacă nu găsiţi la seria voastră, luaţi de la alţii). Veţi scuti mult timp dacă lucraţi pe structura care vi se cere.

Cu ajutorul datelor pe care voi le completaţi pe studenti.pub.ro, se va crea un contract de studii în care sunt trecute datele voastre personale, materiile pe care le veţi urma în anul respectiv şi obligaţiile dumneavoastră. El va fi tipizat în două exemplare de către secretariat (unul rămâne la voi şi unul la facultate).

În carnetul de student este recomandat să vă treacă profesorul notele, deoarece în cazul unei încurcături, cu el puteţi dovedi că aţi obţinut o notă diferită.
Legitimaţia de student vă oferă reduceri de 50% la transportul în comun.

Grupele sunt formate din 20-30 de studenţi, iar seriile sunt formate din 4-6 grupe.

După anul 1 puteţi trece la buget:
– timp de 1 an dacă sunteţi integralişti (nu aveti restanţe) la sfârşitul sesiunii din toamnă şi depuneţi o cerere la secretariat;
– pe tot parcursul facultăţii dacă daţi din nou admiterea

Nu, grupele sunt conţin atât studenţi la buget, cât şi studenţi la taxă, deci toţi beneficiază de aceleaşi condiţii de învăţare şi au aceeaşi profesori.

Nu, studenţii care au intrat la această facultate la buget, rămân la buget până la terminarea ei.

http://acs.pub.ro/public/regulament1.pdf

Nu, oricine poate să depună o cerere în locul altcuiva.

Model 1:
Doamnă Decan,

Subsemnatul, [NUME şi PRENUME], student în anul X la Facultatea de Automatică şi Calculatoare, la secţia Calculatoare şi Tehnologia Informaţiei/ Ingineria Sistemelor, în grupa Y, seria Z, vă rog să-mi aprobaţi cererea prin care solicit eliberarea a [câte vreţi] adeverinţe de student.
Menţionez că acestea îmi sunt necesare pentru [motive].
Vă mulţumesc anticipat!

Data Semnătura

Doamnei Decan a Facultăţii de Automatică şi Calculatoare din Bucureşti
Model 2:
Doamnă Decan,

Subsemnatul, [NUME şi PRENUME], posesor al cărţii de identitate cu seria X nr Y, CNP …, student/ înmatriculat în anul Z la Facultatea de Automatică şi Calculatoare, la secţia Calculatoare şi Tehnologia Informaţiei/ Ingineria Sistemelor, vă rog să-mi aprobaţi cererea prin care solicit eliberarea a [câte vreţi] adeverinţe de student.
Menţionez că acestea îmi sunt necesare pentru [motive].
Vă mulţumesc anticipat!

Data Semnătura

Doamnei Decan a Facultăţii de Automatică şi Calculatoare din Bucureşti

Trebuie să depuneţi o cerere la secretariat în care să menţionaţi motivul pentru care aveţi nevoie de ea. Secretara o să vă spună când trebuie să reveniţi pentru a o ridica (probabil 1-3 zile).

Dacă doriţi mai multe adeverinţe, puteţi depune o singură cerere în care să menţionaţi motivele pentru fiecare în parte.

Câteva exemple ar fi: Casa Naţională de Sănătate, Casa de Pensii, transport în comun – RATB, METROREX, CFR (până se eliberează legitimaţiile pentru boboci), card de student etc.

Decanatul se află lângă secretariat şi are programul tot de luni până vineri între orele 9 şi 11.

Secretariatul este la etajul 1 în corpul EC (cum intraţi în hol, faceţi dreapta, urcaţi scările, iar apoi faceţi stânga). Programul este de luni până vineri între orele 9 şi 11.

Dacă fiecare este responsabil şi lasă curat în urma sa, atunci îţi este foarte drag să stai în cămin.

P3: Anca Oprea – click 

P5: Mihai Marin – click

P6: Răzvan Stănescu – click 

P16: Daniel Floarea – click 

P22: Nicoleta Florea – click 

Puteţi lua legătura cu administratorul sau şeful de cămin.

Toate sunt incluse în taxa lunară de cămin.

Dacă sunteţi la buget veţi da între 110 şi 180 lei, iar dacă sunteţi la taxă suma va fi de 240-300 lei.

În jurul datei de 25 septembrie o să vă apară pe studenti.pub.ro unde sunteţi cazaţi.

Dacă sunteţi boboci, trebuie să depuneţi o cerere la decanat până pe la jumătatea lunii septembrie în care să vă specificaţi preferinţele.

Nu, toţi bobocii care sunt din provincie au asigurat un loc la camin, aceasta fiind şi cauza supracazărilor.

Dacă nu sunteţi boboci, trebuie să vă completaţi preferinţele pe studenti.pub.ro cam până pe 15 iulie.

Căminele cu camere de 4 persoane (P3, P5, P6) au module formate din două camere (ele sunt unite printr-un mic hol unde e şi baia). Căminele cu camere de 2 persoane (P16, P22) au chiuvetă în cameră, iar băile se află la ambele capete ale holului.

Aici găsiţi imagini din cămine: http://www.upb.ro/camera-camin.html

Dacă mergeţi cu maşina, adresa este Splaiul Independenţei nr. 290.

Dacă veniţi cu metroul, puteţi să coborâţi la Grozăveşti sau Petrache Poenaru.

Puteti vedea pozitia Regiei aici.

Dacă nu vă înmatriculaţi, vă pierdeţi locul la facultate.

După fiecare probă, veţi şti ce punctaj aţi obţinut. În prezenţa voastră şi a unui martor (colegul următor), vi se va pune un şablon peste foaia voastră de examen şi o să se numere câte grile sunt corecte. Este considerat greşit un exerciţiu la care aţi bifat minim două răspunsuri.Miercuri dimineaţa se vor afişa rezultatele la facultate, iar apoi se vor face înmatriculările(miercuri şi joi), adica veţi plăti o taxă de 50lei şi veţi aduce diploma/adeverinţa de bac în original în cazul în care n-aţi lăsat-o la înscriere.

Cu o zi înainte de examen (adică duminică), fiecare student va putea să vadă în ce sală va susţine examenul dacă scanează codul QR de pe legitimaţia de concurs sau dacă intră pe https://admitere.pub.ro/ !

Un student poate să demonstreze că urmează o singură facultate la buget (doar atât i se permite) dacă depune diploma de bac în original, deoarece aceasta se eliberează într-un singur exemplar.

Nu. Vi se cere să veniţi cu originalul pentru a vedea ce medii aţi avut în liceu la matematică şi fizică, iar apoi vi se înapoiază.

Pe coperta dosarului pe care îl cumpăraţi atunci când plătiţi taxa, o să vă treceţi datele cerute cu majuscule şi o să bifaţi opţiunile voastre:
– numerotaţi în ordine crescătoare secţiile la care vreţi
Exemplu: dacă vreţi la CTI, IS, CTIX, ISX o să treceţi CTI – 1, CTIX – 3, IS – 2, ISX – 4
– numerotaţi în ordine crescătoare limba straină pe care vreti să o faceţi (se ia in considerare doar prima opţiune)

  1. Plătiţi taxa de înscriere în sala EC004. Cei care s-au preinscris beneficiază de o reducere de 10%. Cei care au părinţii cadre didactice nu vor mai plăti această taxă, dar vor trebui să ataşeze la dosar o adeverinţă care să ateste acest lucru. Nu este nevoie să veniţi cu dosar la voi, deoarece va trebui să cumparati unul de acolo (5lei) pe care vor fi trecute opţiunile voastre (fişa de înscriere este lipită pe dosar).
  2. Mergeţi în sala EC105 de unde veţi primi un bon de ordine. Veţi completa fişa de înscriere şi se va verifica daca aveţi toate documentele necesare la voi. La acest pas vor fi tăiate şi pozele în cazul în care nu aţi venit cu ele tăiate de acasă.
  3. Atunci când o să vă vină rândul (apare afară pe un ecran numărul curent) veţi merge în EF008 unde vă vor fi trecute/modificate/verificate datele voastre pe calculator.

Ideal ar fi să vii cu ele pe hârtie mată pentru a nu se şterge ştampila care va fi aplicată pe ele, dar se acceptă şi pe hârtie obişnuită. De asemenea, ideal ar fi să veniţi cu ele tăiate pe margine şi să vă scrieţi pe spatele fiecăreia cu majuscule numele, iniţiala tatălui si prenumele.

De la staţia de metrou Politehnica (ieşirea de pe Iuliu Maniu) mergeţi spre intersecţie şi traversaţi (peste linia de tramvai) spre o florărie. Tineţi drumul tot înainte cam vreo 400m pana vedeţi un bloc turn nou şi o trecere de pietoni. Imediat după bloc este curtea universităţii. Faceţi dreapta pentru a intra în campus şi mergeţi înainte înca vreo 200m. Prima clădire pe care o vedeţi este cea a facultăţii.

a) Dacă vreţi la mai multe facultăţi din cadrul UPB, atunci este suficient să vă depuneţi dosarul la noi şi să treceţi la redistribuiri celelalte facultăţi.

b) Dacă vreţi să vă înscrieţi şi la o facultate care nu este din UPB, atunci vă depuneţi adeverinţa/ diploma de bac în original la facultatea de bază, iar de acolo luaţi o adeverinţă care să ateste că le-aţi lăsat lor originalul. Apoi veniţi la urmatoarea facultate cu o copie legalizată a diplomei de bac şi cu adeverinţa pe care tocmai aţi luat-o.

Da, nu e obligatoriu să fie toate rubricile completate pentru a primi reducerea de 10%. De asemenea, este bine să vă preînscrieţi chiar dacă a trecut perioada în care aţi fi primit reducerea, deoarece daca vă completaţi datele de acasă economisiţi timp la înscriere.